Re: AMD i filmy

Autor: bv3 <bv3_at_nospam.webmedia.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 17:17:08 MET

> Jesli chodzi o kodeki do filmow divx to po zainstalowani directx trzeba je
instalowac
> jeszcze raz. Proponuje tez nowsze 4in1.

Mam już 4.28a... I nic :(
DivXa przeinstaluję, ale nie wiem czy to pomoże bo żadne filmy mi nie
chodzą, nie tylko te w DiXie...

> Do tego sprawdz w biosie nowej plyty ustawienia - tj. czy masz tryb agp
(4x czy 2x)
> ustawiony tak jak poprzednio, jaki masz agp aparature size? ustaw 64MB
(male ustawienie np
> 8mb moze powodowac taki blad)

Mam 64Mb ustawione... AGP 4x (czy jest sens zmieniać na 2x?)

> Dodam jeszcze ze Win Me w ogole lub sprawiac problemy. A jeszce jedno
wazne! Czyv
> temperatura procka nie jest zbyt wysoka? durony nie lubia sie przegrzewac
:)

Ok. 55 stopni. Z Titanem.
Mam nadzieję, że nie czeka mnie powtórna instalacja Windows na czystym
dysku... :(

--
bv3