Re: AMD i filmy

Autor: STUK <stuk_at_lexmedia.com.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 13:13:39 MET

Użytkownik "bv3" <bv3@nospam.webmedia.pl> napisał w wiadomości
news:95a69n$fj1$1@news.tpi.pl...
> Może to temat raczej na *.os.win95, ale problem pojawił sie po zmianie
> sprzętu, więc zapytam tutaj...
>
> 2. Zachciało mi sie zmienic płytę i procesor. Cała reszta bez zmian. Zamiast
> Abita i Celerona pojawiły się Asus A7V i Duron 800Mhz (na razie nie
> kręcony). No i wszystko śmiga jak należy, tylko system wiesza się przy
> jakiejkolwiek próbie odtworzenia jakiegokolwiek filmu! (Czy to avi, czy
> mpeg, czy asf - bez różnicy). To samo jest na Detonatorach 6.35 i 6.72, Na
> DirectX 8 pl i eng. VIA 4in1 zainstalowane w wersji 4.25a.

Jesli chodzi o kodeki do filmow divx to po zainstalowani directx trzeba je instalowac
jeszcze raz. Proponuje tez nowsze 4in1.
Do tego sprawdz w biosie nowej plyty ustawienia - tj. czy masz tryb agp (4x czy 2x)
ustawiony tak jak poprzednio, jaki masz agp aparature size? ustaw 64MB (male ustawienie np
8mb moze powodowac taki blad)
Dodam jeszcze ze Win Me w ogole lub sprawiac problemy. A jeszce jedno wazne! Czyv
temperatura procka nie jest zbyt wysoka? durony nie lubia sie przegrzewac :)

Pozdrawiam,
Rafal