Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 19:55:47 MET

From: "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

> ROTFL. No coz, zeby zapewnic sobie stabilnosc na tak ogromny okres czasu,
> musisz zakupic mocny, nowy serwer z etykietka "Designed for Windows"
> i Windows 2000 Advanced Server, koniecznie zdublowany. Nie zapomnij o
> zainstalowaniu wszystkich 50 service packow I POD ZADNYM POZOREM NIE
> PODLACZAJ KABLA DO KARTY SIECIOWEJ. Inaczej to se ne da pane Havranek. :>
> (Albo postaw Netware'a. Za rok nie bedziesz pamietal, ze wszystkie Twoje
> napedy z literami od F w gore, to nie sa bynajmniej dyski lokalne. Albo
> postaw cokolwiek innego od tego microsoftowego szajsu).

czlowieku czy ty wogle wiesz o czym ty piszesz
bo cos mi sie zdaje, ze w zyciu nie miales doczynienia z win nt
i wyciagasz pochopne (glupie) wnioski
po pierwsze serwer na sdi to zadne obciazenie dla win nt i dobrze
skonfigurowany
nie powinien sie wykrzaczyc
po drugie servis packow jest 6 a nie 50 kolejny przyklad ze wzyciu nie
miales doczynienia
z win nt
po trzecie netwere wychodzi juz z uzycia i firmy naogol juz go nie uzywaja
po czwarte cala tespa jedzie na win nt 4.0 i jakos nie nazekaja

po piate pozwolilem sobie przytoczyc wypowiedzi inny ludzi z grupy:
"To slabo cos -- serwery NT potrafia niezawodnie dzialac chocby i rok.
Mój dotychczas najdluzej chodzil miesiac, potem na kilka godzin pradu
zabraklo w sieci niestety :-)"
From: "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>

"a kilkuprocesorowe servery z NT to nawet i bez kontrolnych
comiesiecznych reebotuf :)) (bo i tak co jakis czas sie ktooryc
proc zwiesza i reebotuje :)
-na kursach M$ dot. NT mowia ze nie gupio jest NTka reebotowac
co miesiadz , a wrecz jest to wskazane (rosnie zasmiecenie
pamieci az system sie zatyka)."
From: "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>

po szoste madry wie co mowi glupi mowi to co wie
po siodme niezle sie usmiale czytajac twojego posta moj sasiad z ktorym mamy
mamy serwer na win nt zreszta tez
po osme zastanow sie trzy razy zanim napiszesz glopstwo
po dziewiate idz do piaskownicy pobawic sie z kolegami bo sadzac po
bredniach jakie napisales
to zabaw akurat dla ciebie

Krzysiek

--