Re: "małe" CDRy

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 03:27:05 MET

On Tue, 30 Jan 2001 01:05:59 +0100, "Pszczelarz"
<pszczelarz_at_interia.pl> wrote:

>Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z "małymi" płytkami CDR(RW) ? Widziałem
>ostatnio u znajomego taką "małą" płytkę z muzyką. Nie wiem jakie to "coś" ma
>wymiary ale jest wielkości dyskietki. Czy można takie coś kupić w naszym
>pięknym kraju ? Jesli tak to gdzie i za jaką kasę.

Można kupić chociażby na giełdzie komputerowej (już chciałem napisać
że na Grzybowskiej) w Warszawie. Soboty i niedziele do jakiejś 14.
Dosyć drogo, w porównaniu do standardowej, chyba jakieś 5 zł za
no-name z taśmy. Chociaż cena czysto orientacyjna, nie pamiętam
dokładnie.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip