Pomocy: Modem + MMX

Autor: Marcin Krok (m.krok_at_wasko.gliwice.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 10:55:14 MET

PYTANIE:
Co to znaczy, że modem wykorzystuje technologię MMX i w wymaganiach piszš,
że ma być procesor PENTIUM 100 MMX lub lepszy?
Czy znaczy to, że modem z procesorem Pentium 100 bez MMX w ogóle nie będzie
działał? Może będzie działał wolniej? Albo zawiesi windows na amen?
Konkretnie interesuje mnie, czy jak kupię Zoltrix Spirit, albo Pentagram
Omen, będę go mógł używać na swoim staaaarym pececie, czy mam poszukać
starszego modelu, jak np. Zoltrix FM-VSP56i?

Pomóżcie proszę

Marcin