Re: [GF] Szybkie pytanko

Autor: Squall (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 01:24:35 MET

Witam

| 1 po co ?
Po co wyszlo FF9 (IMHO najlepsza gierka) i przypuszczalnie nie bedzie
PC-owej wersji :-(

| 2 TV in w karcie TV
zaraz zaraz odpowiedz konkretnie (takiemu lamusowi jak mi ;-) bede mogl
podlaczyc ta Playstation do mojego Pixelviewa czy nie??| >3. Co myslicie o

| VL to zwykle monitory , lepiej cos tanszego lub za te $$
| lepszego
Moglbys zajrzec na www.bit.krakow.pl
i doradzic jakas tania 15`(mam w domu trinitona 17` wiec ten drugi moze byc
przecietniakiem)???

Ps
Prosze o odpowiedzi do jutro 12:00 rano pozniej nie przydadz mi sie

--
Squall Leonhart