Re: Jakosc kineskopow FD-Trinitron

Autor: lysy (lol_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 01:08:24 MET

Witam,

Ja proponuje kupic produkt sony. Mam G200 (17") i jestem bardzo zadowolony.
Zadnego pompowania, jednolite kolory, brak problemow z kontrastem.
Jedyne co moge zarzucic mu, to to, ze sie minimalnie (trzeba sie dobrze
przyjrzec) rozmywa na brzegach pionowych w wysokich rozdzielczosciach (1280
x 1024) - karta riva.
Nie wiem jak sprawa wyglada z 19", ale z tego co widzialem, jest OK.
Mam takie wrazenie, ze firmy produkujace monitory da trinitronach, jakos tak
nie za bardzo sie przykladaja. I problem nie polega na jakosci kineskopow
tylko calej reszty.

zycze udanych zakupow
lysy