Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:45:03 MET

From: "Maciek Kalbarczyk" <kalbar_at_piatka.prv.pl>

> eeee tam, znam takiego jednego gostka co przez ponad 60 godzin
> nie resetowal i sie nie zawiesil ;-) a komp chodzil jako serwer....na
widzie

ja mam serwer na win nt i chodzi spokojnie przez tydzien
czasem nawet udaje mu sie pociagnac dluzej
przez krotki okres mialem serwer (gate raczej) na win95 (to dluga historia)
to niestety byl koszmar zwisy byly nawet co 30 min. ale potrafil i pochodzic
2 dni co bylo nielada wyczynem dla niego i zdazalo sie bardzo zadko

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet