Re: pytanie dot. SDI

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:00:16 MET

On Mon, 29 Jan 2001 22:14:14 +0100,
Maciek Kalbarczyk <kalbar_at_piatka.prv.pl> wrote:

>eeee tam, znam takiego jednego gostka co przez ponad 60 godzin
>nie resetowal i sie nie zawiesil ;-) a komp chodzil jako serwer....na widzie

Poprawiasz mi humor :-))))
U mnie NetWare, czy FreeBSD czy tez MDOS chodza miesiacami bez resetow.
Serwer FTP i NFS na FreeBSD 3.2 chodzi ponad 280 dni i nie ma powodu
go wylaczac czy resetowac.
To jest wlasnie roznica pomiedzy systemami a "systemami" ...
W domu mam SDI podpiete do FreeBSD 4.0 i dalej do HUB'a siec tylko
musze ten serwer zatrzymywac na noc ze wzgledu na halas wiatraka
zasilacza bo komputer stoi obok lozka.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com