Re: autorun.inf & floppy ? & beepy komputera

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 22:53:09 MET

Użytkownik "-=Wojtek=-" <wojtewaw_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie.Czy dziala?
>
> pozdrwaiwam
> wojtek
>
> btw wie ktos gdzie jest spis tych wszystkich beep co z komputera dochodza
> podczas jakiegos bledu (np. braku karty graf.)?

taki spis jest na www.abit.com.tw w faqu do plyt glownych
zatytulowanym "Common Questions", ale zeby oszczedzic bladzenia,
zamieszczam to tutaj - mam nadzieje, ze dotyczy to nie tylko plyt abita:

Number Meaning of error
of beeps

1 DRAM refresh is not working.
2 Parity circuit is not working or parity status bits are not
                cleared when parity is disabled.
3 First 64k memory test failure. Address line test (A0..A15)
failure.
4 System timer is not counting properly.
5 Processor register/flag test failure.
6 8042 keyboard controller gate-A20 error
7 Processor exception error encountered
8 Display memory R/W test failure (NON-FATAL)
9 ROM-BIOS checksum error
10 CMOS Shutdown Register R/W error

Jaky kogos to interesowalo, jest tam tez opisane znaczenie postkodow
ewntualnie kontakt na priv, to podesle.

Pozdrawiam wszystkich
Bartek