Utrata gwarancji na HDD?

Autor: kamilgasperowicz_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 28 Jan 2001 - 18:44:49 MET

Witam!
Kupiłem dysk 30 GB WesternDigital.
Zobaczyłem, że jest przecięta taśma uszczelniająca i częściowo zaklejona
STICKIEM = dysk rozhermetyzowany.
Nie przykładając uwagi do tej taśmy
lekko ją naderwałem w 2 miejscach (2x2mm) przy pośpiesznym wkładaniu.
Dysk przestał chodzić po kilku dniach używania.
Oddałem dysk do hurtowni, która bierze je od tego dystrybutora.
Oni wysłali go z moim pismem, w którym wszystko wyjaśniłem (że to oni pierwsi
rozhermetyzowali dysk).
Dystrybutor odesłał dysk z pismem, że "dysk traci gwarancję z powodu
uszkodzenia mechanicznego..."
Co robić...???
Zrezygnowany Kamil.