Re: to juz bylo

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 11:24:37 MET

korzystajac z Waszych rad wgralem patchg'a o nazwie4756pl8.exe do windowsa,
niestety nie pomogl
. wylaczylem scandisk w pliku msdos.sys/autoscan=0/ i problem prawie
zniknal. pisze prawie, gdyz do autoexec.bat zaczely mi sie "dopisywac"
jakies dziwne wiersze, nie wiadomo skad, zygzaczki, kwadraciki, czasem
miedzy nimi nazwa "applog1.1" . ki cholerstwo - nie wiem, gdybyscie spotkali
sie z czyms podobnym prosze o info.
Tak jak pisalem w poscie wczesniej, wszelkie problemy z zamykaniem wingrozy
zaczely sie po wgraniu myszki sww21, po jej odisntalowaniu problem znika.
czy to jest nie dziwne, czyzby to sie w jakis sposob gryzlo.?pozdr Paweł