to juz bylo

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 19:56:46 MET

pewnie juz ten temat byl, prosze jednak o wyrozumialosc i pomoc, nie moglem
znalezc odpowiedzi w archiwum. mam abita bx 133 raid i mam pewien problem
gdy wylocze komputer i wlacze go ponownie(przez
 start zamknij itd...) to ZAWSZE wlacza mi sie skandisk
 mam celka 700 i seagate baracuda II 20gb
slyszalem, ze jeżeli mam winME lub win98SE /a mam win98 se/ to jest to po
prostu efekt tego, że ATX
odcina zasilanie zanim wszystkie dane z cache dysku zostaną zapisane i
pliki zamknięte.wiem, ze jest poprawka która eliminuje to zjawisko w win98
prosze o pomoc gdzie moge ja znalezc lub prosze mi podeslac na priva. co
jest jeszcze dziwne. otoz, problem znika, gdy nie wgram sterownikow od
myszki sww21, myszka wowoczas chodzi na sterownikach windowsa jako mysz
standardowa ps2. gdy wgram sterowniki od myszy sww21, wowczas problem
ponownie sie pojawia. prosze o pomoc. Paweł