Dziwny komunikat o SysEvent.evt...

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 08:12:16 MET

Witam!

Jest sobie system Windows 2000. Od jakiegoś czasu zaczął sypać
poniższymi komunikatami:

"System Windows nie mógł zapisać wszystkich danych dla pliku
\Device\HarddiskVolume1\WINNT\System32\config\SysEvent.Evt. Dane zostały
utracone. Powodem tego błędu mogła być awaria sprzętu komputerowego lub
połączenia sieciowego. Spróbuj zapisać ten plik w innym miejscu.".

I jak nacisnę OK pojawia się drugi komunikat:

"System Windows nie mógł zapisać wszystkich danych dla pliku
\Device\HarddiskVolume1\WINNT\Sti_Trace.log. Dane zostały utracone.
Powodem tego błędu mogła być awaria sprzętu komputerowego lub połączenia
sieciowego. Spróbuj zapisać ten plik w innym miejscu.".

Zrobiłem image-backup całego dysku programem Ghost, wymieniłem dysk na
nowy, postawiłem od nowa system z backupu i... to samo. Czyli nie była
to jednak wina dysku.

Konfiguracja:

Celeron 400a
płyta Asus P2B
256MB RAM
kontroler SCSI Adaptec do skanera

Komputer pracuje w domenie NT, ale to chyba nie ma znaczenia...

Co sprawdzić, gdzie szperać?

  Berberek