Re: Winda dalej sie nie zamyka!

Autor: Michal Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 09:23:32 MET

<jan_goscicki_at_poczta.onet.pl> napisal:
> U mnie to samo. Po ściągnięciu i zainstalowaniu nowych sterów do Matroxa
> winda przestała się zamykać. Wyciąłem i wróciłem do sterów z załączonej do
> karty płytki i problem minął. (Matrox g400)
> Przeglądając niusy od grudnia do tej pory, dochodzę do wniosku, że chyba
> najczęściej kłopoty z zamykaniem powodują właśnie karty grafiki.

--> To cholera mam problem bo komp chodzi na S3 Virge STB i korzysta ze
sterownikow Windowsowskich... Tylko mi nie mowcie ze wyjsciem jest zmiana
karty bo juz razy byla uskuteczniana (S3 Trio 32 odmowilo wspolpracy
wieszajac caly komputer zaraz po wejsciu do Windows :-) ).

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
m.macoch_at_wsisiz.edu.pl             UIN:45158526