Re: Ile "zlych" plytek?

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:33:50 MET

"dyabel" <dyabel_at_poland.com> wrote in message

> "Domino" <domik100_at_yoyo.pl> wrote in message
> >

> ooooo...cos sie przejasnia...
> po prostu od momentu kupna 9120A nie mialem zadnej zwalonej plytki,do
> momentu gdy musialem wypalic na zlecenie 500 sztuk verbatimek-stad moje
> pytanie-a mam pewnosc ze to na pewno nie wina sprzetu

hehe, a wiesz ze je tez niedawno kupilem Ricoha 9120?? :))
fajna nagrywara i dotego ma DVD ale WinOnCD 3.8 ma buga i jej nie
rozpoznaje. cudem udalo mi sie uaktywnic w nim burnproofa :)
pozostale programy do CDR chodza bez zastrzezen

i wiesz co? moja chodzi z verbatimkami bardzo ladnie
ale kupilem ostatnio partie verbatimow , pozniej sie okazalo ze to podroby
(pisze na nich x1-x8, datalife) na www.galcdr.pl tez o nich pisano i jak sie
juz pewnie domyslasz nie nagrywa mi sie na nich najlepiej - podczas
nagrywania nie ma zadnego bledu ale pozniej srednio co 5 plytka nie dziala
wogole a co 3 ma bledy heh.... a moglem zaczekac na te nowe x16

Domino