Re: Efekt dobrego monitora!!!

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:28:45 MET

"Mirosław Moczyróg" <mirekm_at_post.pl> wrote in message

> [...]
Hz i juz

> To ciekawe. Czy nie przeszkadza ci tez subtelne migotanie zarowek,
> zasilanych z 50 Hz napiecia sieci ?

mi przeszkadza, tzn nie zwykle bo one nie migaja, natomiast kompaktowe i
swietlowki potwornie migaja, po tygodniu pracy przy takiej zmienilem na
zwykla 100W i jest ok. efekt migania moze byc wzmorzony jesli czestotliwosc
odswiezania monitora jest zblizona do wielokrotnosci 50Hz (efekt
interferencji)