Re: dwie karty sieciowe

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 00:04:43 MET

Hi,

> Ha, ale jak to skonfigurować?
> U mnie widzi albo jedną sieć albo drugą zależnie która karta zainicjuje
się
> pierwsza, chyba.
> Pozdrawiam.

tzn ja to zrobilem tak:
kartaA - traktuje jako PC to PC
kartaB - drugi PC
kartaC - Internet

kartaA ma IP np 10.0.0.1
kartaB ma IP np 10.0.0.2
przy czym maska pod sieci to 255.255.255.0 - wiem, ze to wbrew sztuce -
ale tak mi sie podoba ;)
kartaC ma juz normalnie Internet - wiec IP zewnetrzny

i teraz : instalujesz na komputerze "matce" program WinGate (polecam stara
sprawdzona wersje 2b) oraz jakiegos klienta pocztowego (WinGate tez ma POP3
ale slabe)
odpowiednio konfigurujesz i juz - opis konfiguracji WinGate mial ktos na
WWW - nie pamietam adresu ale jak sobie przypomne to napisze - nastepnie
komputer "niewolnik" w outlooku daje jako IP 10.0.0.1 (wszak klient POP3 to
jest komputer "matka")
i tyle

w razie pytan szczegolowych - zapraszam na priv

--
** pozdrawiam
** mailto:marcyn_at_post.com