Odp: dwie karty sieciowe

Autor: Piotr L (piotrl_at_yucom.be)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 21:31:20 MET

Użytkownik Misio <dz_at_pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94q08f$s9m$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam !
> Czy jest jakas mozliwosc zeby w win 98 zainstalowac 2 karty sieciowe...
> jedna bedzie miala skretke z sieci i konkretny IP,
> a do drugiej bedzie dolaczony drugi komp.
> A juz super by bylo gdyby na tym drugim kompie, oprocz dostepu do zasobow
> pierwszego,
> byl dostep do sieci i internetu.
>
> Czy to w ogole mozliwe ?
Bez wiekszych problemow chodzi u mnie ze wszystkimi wersjami WINZGROZY.
Realtek RTL 8029 daje dostep do internetu (do chello) a RTL 8039 laczy z
drugim kompem na ktorym zainstalowalem przedpotopowa sieciowke ISA.
Download z internetu na drugim kompie wacha sie miedzy 30 a 60 kb/s. Rowniez
ale sporadycznie drugi komputer korzysta z modemu na pierwszym.