Re: pomocy-temat stary jak...duron, athlon czy PIII?

Autor: hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 19:43:59 MET

Użytkownik "kris" <tykrysek_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, zawracam głowę, nic nie wiem, ale może mi pomożecie?
> Szukam informacji od użytkowników durona(czy faktycznie jest fatalny?).

skad masz takie info?
jest zajebisty

> -czy może PIII?(ten ostatni raczej odpada ze względu na cenę, ale jeśli
> pozostałe dwa są tak złe jak słyszałem to nie będzie innego wyjścia).

ie wiem od kogo to slyszales ale chyba od pani w miesnym!!!!!
a jesli nie to na pewno od kogos kto sie ofietuje w temacie tak samo!!!!
> priorytety:
> 1.kasa
DURON

> 2.niezawodność
DURON
> 3.wydajność(divx, diablo II, mp3, office, autocad itp.)
DURON
> w tej kolejności
>
> Muszę mieć stabilny system bo przez jakiś czas(1 lub 2 miesiące bedzie
> dzielił sdi na parę osób). Przy tym będzie normalnie używany.
> Prawie zdecydowałem się na athlona 600, ale jaka płyta w takim razie?

Jak chcesz naprawde dobra to Asus, Abit
a jak dobra za rossadna cene to MSI

> Za wszelką pomoc dziękuję. Zależy mi głównie na opinii użytkowników
(wiedza
> praktyczna)
No to wlasnie taka masz.

Jest tak:
Jak spiepszysz skladanie to kazdy bedzie sie sypal!!!
A jak zrobisz wszystko dobrze to DURON bedzie sluzyl Ci wspaniale!
Przynajmniej mi tak sluzy!
Mam 700_at_950 -polecam
Abit KT7 -Extra polecam (ale asus jeszcze lepszy)
128Ram
Riva tnt 32 M64 (tego nie polecam chyba ze tak jak mi by ci kasy braklo)
IBM 30GB ATA 100 (kazdy IBM do super dysk!!!!)

> pozdrowienia
> Krzysztof

Pozdrowienia too
Tomek