pomocy-temat stary jak...duron, athlon czy PIII?

Autor: kris (tykrysek_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 19:33:36 MET

Wiem, zawracam głowę, nic nie wiem, ale może mi pomożecie?
Szukam informacji od użytkowników durona(czy faktycznie jest fatalny?).
Muszę coś kupić i nie mogę się zdecydować:
-duron 700
-athlon 600(są dwa rodzaje o cache'u: 512 i 256, jaki warto?)
-czy może PIII?(ten ostatni raczej odpada ze względu na cenę, ale jeśli
pozostałe dwa są tak złe jak słyszałem to nie będzie innego wyjścia).
priorytety:
1.kasa
2.niezawodność
3.wydajność(divx, diablo II, mp3, office, autocad itp.)
w tej kolejności

Muszę mieć stabilny system bo przez jakiś czas(1 lub 2 miesiące bedzie
dzielił sdi na parę osób). Przy tym będzie normalnie używany.
Prawie zdecydowałem się na athlona 600, ale jaka płyta w takim razie?

Za wszelką pomoc dziękuję. Zależy mi głównie na opinii użytkowników (wiedza
praktyczna)

pozdrowienia
Krzysztof