Re: Jak Skaszanic Nagrywarke ?

Autor: niGhtowL (nightowl_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 09:57:15 MET

"Mr.Slonio" napisał :
[...]
> Mam takie pytanko, poniewaz niedlugo konczy mi sie gwarancja a
> wypalilem juz troche plytek wiec powstaje takie male pytanko, jak
> latwo skaszanic nagrywarke tak aby w serwisie nie uznali, ze
> nagrywarka padla z winy uzytkownika;
[...]

ja zwykle robię tak :

borę nagrywarkę, idę do lasu i wykopuję mały dołek na jakiejś
słonecznej polance... potem kładę sprzęt w ten dołek i posypuję go zdeka
pieprzem, a tuż obok kładę marchewkę...

zapytasz, co dalej ?...
otóż w kilka chwil później przykicuje zając, i chcę wszamać moja marchew,
jednak przy tym zabiegu wącha przypadkiem pieprz, i odchyla głowę aby
kichnąć - a kiedy kicha : rozwala sobie głowę o nagrywarkę

w ten sposób mam zająca na obiad i nagrywarkę uszkodzoną wskutek
sił wyższych rządzących przyrodą.

ale Tobie kolego nie wystarczy zając...
Ty potrzebujesz JELENIA !

niGhtowL