modem problem

Autor: Sławomir Nowicki (slanow_at_jay.au.poznan.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 09:32:20 MET

--------------E9DBDAA3CBA21E3F4A7D4133

Szanowni Grupowicze.
Mam problem z modemem, pojawia sie komunikat: Komputer nie otrzymuje
odpowiedzi z modemu. Sprawdz czy modem jest podlaczony i jesli tak to
koniecznie wylacz modem i wlacz ponownie.
Tylko jak wylaczyc wewnetrzny modem czy to znaczy ze trzeba go
odinstalowac?
Pojawia sie rowniez komunikat:
Modem jest uzywany przez inny program,
Jak mozna sprawdzic przez jakie i jak usunac ten problem.
Prosze o pomoc
Slawek

--------------E9DBDAA3CBA21E3F4A7D4133

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Szanowni Grupowicze.
odpowiedzi z modemu. Sprawdz czy modem jest podlaczony i jesli tak to koniecznie
wylacz modem i wlacz ponownie.</i>

--------------E9DBDAA3CBA21E3F4A7D4133--