Re: Dziwny problem z modemem HELP!!!

Autor: GripeN (gripen3_at_sol.co.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 08:31:44 MET

Jakub Jewula napisał(a) w wiadomoœci: <94okee$25n$2_at_news.internetia.pl>...
>Przenosilem wczoraj moj modem (Zoltrix 33.6) do kumpla.
>Niestety nie dziala.
>
>System ten sam, procesor tez, jedyna roznica to taka,
>ze kumpel ma pod W98 32MB RAMu a ja 256...
>
>Po zainstalowaniu modem jest widoczny w systemie.
>Proba dialowania do TPSA powodzi sie - jest normalnie
>terminal, loguje sie i po kilku sekondach rozlacza.
>Powtarzalnosc 95%, pozostale 5% rozlacza sie przed
>terminalem.
>
>Po rozlaczeniu komp. daje komunikat:
>"Blad 645.
>Zakonczenie polaczenia z serwerem w programie DialUp.
> [...]

W moim wypadku pomoglo przeinstalowanie sterownikow karty Dial Up Microsoftu

Sprawdz szczegoly plikow sterownika czy masz wszystkie pliki VxD , ...
Vredir.vxd , Pppmac.vxd, Ndis.Vxd
to wszystko powinno byc w C:/Windows/System ... jesli nie ma to moze byc
problem, poza tym ustawiena Sieci i konfig skladnikow tejze warto by
sprawdzic...