Re: Flashget

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 21:22:20 MET

Proszę się w końcu zdecydować, który z programów jest lepszy i dlaczego.
Na dzień dzisiejszy używam Getrighta używając segmentowania plików ( na
dzień dzisiejszy nie uzyskałem więcej niż 4 wątki - strumienie ściągające
dla jednego pliku, przez właczenie segmentowania pliku).
Niby wywaliłem z niego szpiega Aureate za pomocą programiku z:
http://republika.pl/inni/download.htm
Ktoś na którejś grupie napisał, że ten program do wywalania ma w sobie
jakiegoś trojana (?)
Nie wiem już nic z tego (czy to prawda ? moze program antywirusowy głupieje
jak sprawdza program usuwający szpiegów ?)
A najważniejsze czy mam zostawić Getrighta czy wybrać coś innego ?

--
TNIJ CYTATY !!!