Re: Flashget

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 17:20:27 MET

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Xns9031A85ABCFE2kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Radosław Popławski*~- <da whatever>

> Podobna, GetRight nie potrafi sie tak dobijac i dzielic plikow na tyle
> watkow (chyba, ze znajdzie mirrory).

Getright niestety zbyt czesto sie wysypywal ,nie pomoglo zainstalowanie
latek z ich strony.
Uzywam teraz flashgeta (stabilny jak skala) ale tez mi w nim paru rzeczy
brakuje np
w harmonogramie mozna okreslic tylko jedna godzine dla wszystkich sciaganych
plikow,
 i co najbardziej mi przeszkadza przy sciaganiu z myspace po otrzymaniu
komunikatu
"download limit " rozlacza sie , a byloby milo zeby probowal ponownie np co
10 min -
moglbym wtedy spokojnie spac zamiast wstawac o 4 rano.

Pozdrowienia