Porzadna sieciowka

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 02:40:42 MET

Zna ktoś jakąś porządną sieciówkę PCI, taką aby:
a) była szybka (czyli RealTeki odpadają...) z BusMasteringiem
b) Posiadała DRV pod wszystko (z DOSem włącznie)
c) posiadała wszystkie trzy złącza: BNC, RJ45, AUI
d) była uniwersalna w konfigurowaniu (wkurzają mnie niektóre 3com - biorą
przerwanie 5 i za [pipip] nie przyjmują żadnego innego - co gryzie się z
muzyką ;-(
e) dało się bez problemu kupić...
Dobrze by było, żeby była 10/100 ;-)

P.S. Z moich sieciówek, najbardziej mi się podobają SVEC z CHIPsetem AMD
PCnet-PCI, ale nie da się ich już dostać i są tylko 10MB ;-(
(Szczególnie podoba mi się w nich możliwość ustawienia wysokiego priorytetu
na transfer. Sprawdzałem - działa: jak ja coś ciągnę z danego serwera to
wszystkie inne karty są przyblokowane ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|