Re: Monitor NEC MultiSync 75F

Autor: Michał Kowalski (chris.koval_at_qdnet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 15:19:37 MET

Olek <rolczyk_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> wiem ze ostatnio problem monitorów 17" byl czesto poruszany, ale na
temat
> tego konkretnego modelu nie bylo za duzo. Przymierzam sie do kupna
monitora
> i interesuje mnie czy ktos ten monitor juz ma, i jak sie sprawuje
(wady -
> zalety).
Ma, ma go ktoś. Działa bardzo łądnie - ostry obraz, wrażenie
wklęsłości - jak ktoś nie jest przyzwyczajony to na początku może być
dziwnie. Zalety to, już pisałem o tym, duża ilość opcji do
ustawiania - można wyregulować dosłownie wszystko. W narożnikach można
regulować zbieżność niezależnie dla dołu i dla góry - chwalony tu
Flatron tego nie ma. Wady - dosyć głośne pykanie przy zmianie
rozdzielczości - można się przyzwyczaić.

>Z tego co udalo mi sie dowiedziec to ten monitor ma maske kratowa,
> wiec teoretycznie nie powinno byc poziomych paskow (jak w
Trinitronie)
Rozczaruję Cię, ale widać:-) Maska jest szczelinowa. Dwa druty - 1/3 i
2/3 wysokości.