Monitor NEC MultiSync 75F

Autor: Olek (rolczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 14:34:44 MET

Czesc,
wiem ze ostatnio problem monitorów 17" byl czesto poruszany, ale na temat
tego konkretnego modelu nie bylo za duzo. Przymierzam sie do kupna monitora
i interesuje mnie czy ktos ten monitor juz ma, i jak sie sprawuje (wady -
zalety). Z tego co udalo mi sie dowiedziec to ten monitor ma maske kratowa,
wiec teoretycznie nie powinno byc poziomych paskow (jak w Trinitronie)
jednak nie widzialem jeszcze tego monitora na zywo, a jest to dla mnie wazny
problem wiec czekam na opinie.
Pozdrawiam

--
Rafał Olczyk Zdzieszowice