Re: PS/2

Autor: Maciej Hryckiewicz (hrycek_at_optilux.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:20:58 MET

Jak bys mial taka plyte to bys wiedzial o co mi chodzilo . Plyta jest AT i
jest na niej 18-pinowe lacze do podpiecia specjalnego sledzia o nazwie ATX
Form Factor Card . Sledz ten dodaje łacza z ATX t.j
- Dwa porty USB
- Jeden port PS/2
- Jeden port podczerwieni
Jako ze nie mozna nigdzie dostac tego sledzia mozna polaczyc dodatkowe lacza
samemu .Po info na priva znalazlem w sieci rozklad pinow
Pin USB 1
 1 +5V DC
3 Data -
5 Data +
7 Ground

Pin USB 2

2 +5V DC
4 Data -
6 Data +
8 Ground

PS/2 Mouse
9 +5V DC
11 Mouse Clk
12 Mouse Data
14 Ground

Infrared
13 Ground
15 IR Hi
16 ID In
17 +5V DC
18 IR Out

Dzieki wszystkim za pomoc a niektorym za kretynskie komentarze.....:)
Pozdrowienia
Maciej H.