Re: Pixel, Aver, Abit, GeForce WinFast i ................... JTV czarne okna !

Autor: Bogdan Sosnowski (bogdan_at_formica.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:06:43 MET

Użytkownik "Andrzej W." <andrzejw_at_studio.tpi.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawy problem.
> Mam komputer z płytą główną Abit SL6, kartę graficzną GeForce 2 MX WinFast
> i kartę TV PixelView Play TV. Oryginalne oprogramowanie działa z kartą
> prawie poprawnie (tzn nie jestem w stanie uruchomić pilota). BorgTV działa
> bardzo dobrze jako tuner i jako dekoder.
> Pozostaje tylko problem z JTV, nie mogę tego za cholerę ruszyć. Po
> uruchomieniu mam tylko czarne okienko, zegarek i numery kanałów na różowym
> tle. JtvConfig oczywiście nie wykrywa żadnej karty TV, ręcznie ustawiłem
> wpisy w jtv.ini. Jako [card1] podawałem już wszystkie modele PixelView
> [...]

Jezeli chodzi o nie dzialajacy pilot to Pixel -u wystarczy raz podlaczyc
czujnik pilota do gniazda w momecie jak dziala komp to juz jest po
sterowaniu pilotem. Karta jest zepsuta. Serwis Pixela nie uznaje to jako
uszkodzenie do naprawy na gwrancji (zdazylo im sie kiedys dolaczac
karteczke z takowa informacja)
Bogdan(Formica)