Re: Riva Vanta

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 06:30:19 MET

> Czesc wszystkim
>
> Ostatnio moja sasiadka kupila sobie kompa z grafika riva vanta 16MB.
> Poszedlem do niej cos tam porobic bo mnie poprosila i zauwazylem, ze po
> godzinie pracy strasznie rozbolala mnie glowa. Sprawdzam odswierzanie a tu
> 60 hz!!!!!!!
> Zagladam do ustawien grafiki i co? i myślicie, ze cos znalazlem? nic nic
nic
> zadnych ustawien odswiezania.
> Czy do vanty potrzebny jest jakis dodatkowy programik typu rate refresh
czy
> [...]

Zwykłe stery referencyjne nvidii wystarczają. Ich wersji jest od groma i
ciut ciut. Najlepsze (do gier) są sterowniki fachmana wer. 1.2 (do pobrania
np. z www.nvidia.com.pl). W: ustawienia-> panel sterowania-> ekran->
ustawienia-> zaawansowane -> karta jest opcja szybkość odświeżania. (w
sterach od karty też tak powinno być)