Riva Vanta

Autor: TIGER (tiger70_at_poczta.pnet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 06:28:11 MET

Czesc wszystkim

Ostatnio moja sasiadka kupila sobie kompa z grafika riva vanta 16MB.
Poszedlem do niej cos tam porobic bo mnie poprosila i zauwazylem, ze po
godzinie pracy strasznie rozbolala mnie glowa. Sprawdzam odswierzanie a tu
60 hz!!!!!!!
Zagladam do ustawien grafiki i co? i myślicie, ze cos znalazlem? nic nic nic
zadnych ustawien odswiezania.
Czy do vanty potrzebny jest jakis dodatkowy programik typu rate refresh czy
cos takiego? jezeli ktos wie co zrobic niech pomoze, a moze w najnowszych
detonatorach mozna ustawic odswiezanie nie chcialbym u niej grzebac w ciemno
wiec -help.