Re: LG 795FT Flatorn

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 20:23:42 MET

Użytkownik Jacek "Stawik" Stawicki <stawik_at_catv.retsat1.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:94kcnn$de7$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> Witam.
> Nie wiem czy odpowiednia grupa, ale lepszej nie znalazlem.
> Otorz jest sobie monitor LG 795FT Flatron. Nie wiem co jest grane, ale gdy
> pochodzi on jakis czas to po kilku godzinach obraz rozmazuje sie
calkowicie
> tzn. traci ostrosc i wchodzi taka dziwna czern ( ogolnie nie da sie nic

a to tracenie ostrosci, to nie polega na robieniu sie teczy, przechodzeniu
roznych kolor w inne??? moze masz obok jakies zrodlo promieniowania, nie
napisales, czy robiles degaussa??