LG 795FT Flatorn

Autor: Jacek \ (stawik_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 17:51:48 MET

Witam.
Nie wiem czy odpowiednia grupa, ale lepszej nie znalazlem.
Otorz jest sobie monitor LG 795FT Flatron. Nie wiem co jest grane, ale gdy
pochodzi on jakis czas to po kilku godzinach obraz rozmazuje sie calkowicie
tzn. traci ostrosc i wchodzi taka dziwna czern ( ogolnie nie da sie nic
robic ). Jesli monitor "odpocznie" to moze znowu kilka godzin grac i po
jakims czasie ta sama sytuacja. Oddalem go do serwisu i mili Panowie
stwierdzili ze u nich chodzil non-stop dwa tygodnie i nic sie nie dzialo. I
teraz oglupialem, gdyz nie wiem co robic.
Dodam ze to napewno nie wina komputera gdyz sprawdzalem na dwoch kompach i
na obu to samo. Monitor jest odpowiednio "wietrzony".

Czy ktos spotkal sie z czyms takim?

Dziekuje za opinie.