Re: Problem z plytami CDR i CDRW BASF ?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 19:43:17 MET

> Mam taki problemik moja nagrywarka to Creative Labs 4424e, no i kiedy
> chce nagrac cokolwiek na tych plytkach niezaleznie czy to CDR czy CDRW
> moja nagrywarka "nie widzi ich", acha zaznaczam ze z innymi plytkami
> nie ma problemow

Wydaje mi sie ze niektore "tak maja". To znaczy ja mialem Philipsa 3610
(2x2x6x) i z kolei na Platinium nie moglem nagrac. Po prostu naped ich nie
widzial :(
To samo mialem kiedys z Esperansami. Tu Philips nie mial klopotow a na TEACu
sie nie dalo nagrac!
Nie martw sie i kup inne (Verbatim?)

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)