Re: Abit BX133 Raid i P3 866/133 czy ktos to podkrecał

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 18:57:19 MET

jest jeszcze inny "myk", mianowicie jak twierdza niektórzy 133MHz to gorna
granica mozliwosci jadra coppermine, nie wiem czy to prawda czy nie, ale
napewno proca nie uszkodzisz.... jesli nie pracuje z zadana czestotliwoscia
to sie wywali, jak sie zbytnio zagrzeje to tez sie wywali..., mi na 125
celeron 633 nie wstal, a na 110 sie wywalil przy ladowaniu windowsa 2000, na
100 pracuje OK

Rafal