Re: Czy można uratować WD Caviara?

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 12:56:29 MET

>Niedawno padł mi dysk - WD Caviar 1,6GB.
>Zauważyłem jednak, że czasem w biosie po wybraniu autodetecta płyta jest w
>stanie go wykryć (mniej więcej raz / 5 prób). Problem w tym, że po
restarcie
>kompa wszystko się wiesza.
>Czy można go jeszcze jeszcze jako? ratować?

pytania:
- czy sprawdzales dysk u kolegow???
- czy podczas startu/restartu dysk wydaje jakies odglosy inne niz
standardowo???

inne:
Nie wiem, jak masz zapisany firmware na dysku (czy na talerzach czy Flash
rom), ale to tez moze miec wplyw na prace dysku (jesli sa klopoty z
wczytaniem do pamieci programu, dysk moze nie odpowiedziec)
Jesli nie sprawdzales u kolegow .... moze to byc wina zarowno elektroniki
dysku, jak i kontrolera...

Przeprowadz wiecej testow i przedstaw wyniki grupowiczom, bo jak na razie to
mozna z fusow wrozyc ;>>> (lub po prostu dysk wyrzucic)