Re: Celeron 400 + Przejsciowka + Brak sladow zycia

Autor: e.lojek_at_lot.pl
Data: Tue 23 Jan 2001 - 09:40:37 MET

> plyty
> sladu

> A ta ktora kupiles jest identyczna jak ta, z ktora nie chcial dzialac na
> poczatku ?

Niestety nie oferuję rozwiązania problemu ale info, że być może problem jest
"nierozwiązywalny". Miałem podobną sytuację. Płyta ze slotem 1 Gigabyte 6-BXC
(chipset BX), BIOS najnowszy wg. producenta powinien chodzić z coppermine'ami
żadna z przejściówek (ta z regulatorem napięcia też) nie pomogła. Procek z
przejsciówką wetknięty do innej płyty ze slotem1 (tez Gigabyte tyle, że
nowszy)hula bez problemu. Oczywiście wspomniana pyłta jest OK działa z Cel
300A_at_450. Próby korespondencji z supportem na Tajwanie nie przyniosły
rezultatu. Szkoda mi było czasu na dalsze próby i poddałem się ;-)
Powodzenia, E.