Re: Celeron 400 + Przejsciowka + Brak sladow zycia

Autor: Marky (marky_at_w.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 22:27:29 MET

> otoz kupilem ostatnio plyte no-name oparta na czipie
> VIA bios AWARDA i gniazdo slot1. Do tego Celerona 400 i przejsciowke i
> co....i nic nic nie dziala...wiec wzialem 2gi procek PII 400 wlozylem w
> plyte no-name i ruszylo. Wiec mysle pewnie procek wsadzilem procka do
plyty
> z gniazdem socket 370 i co plyta ruszyla procek byl sprawny. Wiec padlo na
> przejsciowke, kupilem druga i co...jak nie dzialalo tak nie dziala ani
sladu
> zycia.

> [...]

A ta ktora kupiles jest identyczna jak ta, z ktora nie chcial dzialac na
poczatku ?
Moze sprobuj z jakas inna...
Przejsciowka moze byc oznaczona jako np. "370SP CPU CARD" i to moze byc
wersja pod celkaII (coppermine) - czyli ma za niskie napiecie dla C400.
Tobie jest potrzebna wersja oznaczana chyba jako "PII CPU CARD" albo jakas
uniwersalna - mialem ostatnio w rekach taka z szeregiem jumperow sterujacych
regulator napiecia i ladnie namalowana na plytce tabelka ich ustawien.

/\/\arky