Re: Niech modem pokaze co umie !

Autor: Janusz F. (janufry_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 00:00:51 MET

paff <paff1_at_kki.net.pl> wrote in message news:94i5v4$t41$9_at_news.tpi.pl...

> Czy nie mógłby mi pomóc modem ?
> Chodzi mi o coś takiego - dzwoni telefon - modem odbiera połączenie _od
> razu_ i rzuca tekst "blablabla jeżeli w sprawie pracy - 0, jeżeli
> prywatnie - 1.... ".

Takie rzeczy powinno umieć oprogramowanie do modemu.
Cos podobnego jest dodawane do modemów Złomtrixa.
Jako sekretarek sie sprawdza.
Nie sprawdzałem tylko tego wciskania cyferek i przekierowywania na różne
skrzynki głosowe ale cos takiego też tam jest.
Nazywa sie to FaxTalk Communicator i pewnie ze strony Zoltrixa da sie
ściągnąć.

--
Janusz F.
janufry_at_polbox.com