Niech modem pokaze co umie !

Autor: paff (paff1_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 21:38:35 MET

Cześć !

Mam taki problem - odpewnego czasu jeden z domowników zajmuje się
pośrednictwem pracy.
Telefony wprost się urywają i to mnie denerwuje.

Kiedy jeszcze ta osoba, która się tym zajmuje jest w domu - pół biedy....
Kiedy jednak jej nie ma a telefon dzwoni co 3 minuty, można się
zdenerwować... Szczególnie, że być może to dzwoni ktoś do mnie... No
przecież nie oleję telefonów...
No więc odbieram słuchawkę:
- słucham ?
- ja w sprawie pracy
- proszę dzwonić pod xxxxxxxxx (zastępczy numer telefonu)

I tak w kółko 50x dziennie.

Czy nie mógłby mi pomóc modem ?
Chodzi mi o coś takiego - dzwoni telefon - modem odbiera połączenie _od
razu_ i rzuca tekst "blablabla jeżeli w sprawie pracy - 0, jeżeli
prywatnie - 1.... ".
No i teraz jeśli będzie zero (czyli telefon mnie nie interesuje) odgrywa się
jakiś wav "proszę zadzwonić pod numer albo najlepiej po godz.......".
Jeszcze lepiej - jakieś automatyczne przekierowanie na ten drugi numer....
Jeżeli ktoś wybierze 1 (czyli rozmowy "prywatnie") - zaczyna u mnie dzwonić
telefon - ja odnieram.

Czy istnieje jakieś stosowne oprogramowanie a jeśli nie - jakiego sprzętu
należy szukać, by coś takiego zrobić ?
Mój modem to Pentagram Omen.

Dzięki

Paweł Marek