Re: Czyszczenie CD-ROM ?

Autor: tOri (tori_at_tori.remove.net2000.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 20:58:28 MET

Czesc!

Użytkownik aspar <aspar_at_poczta.onet.pl
> do
> >

> I masz rację, ja to robię w następujący sposób
> - rozkręcam CD dostaję się do soczewki
> i zmywam ją (bardzo delikatnie) alkoholem izobutylowym.

aspar ma racje, jednakze najbezpieczniejsza jest IMHO
kropla Ludwika na szklanke wody :)
Tym, uzywajac np. paleczki do czyszczenia uszu, trzeba
przemyc wstepnie soczewke. Pozniej czysta woda
a na koniec - do sucha... Oczywiscie woda musi byc
destylowana.

A reszta jak wyzej bez alkoholu.
Tylko naprawde b. delikatnie.

Pozdrawiam