Re: divx - haczy :(

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 10:53:25 MET

x wrote:

> hi...
> jakia jest minimalna konfiguracja kompa coby filmiki w DivXsie nie haczyly
> sie?
> mam Cel. 400 / 64MB / Savage4 16MB.... no i haczy... za malo?

Wiele zależy od samego filmu - im większy bitrate tym lepszego sprzętu
trzeba. Sprawdź jeszcze we właściwościach jak masz ustawiony suwak
szybkość/jakość (MS media player --> file--> properties --> advenced -->
properties) i ewentualnie poświęć trochę jakości.

Sporo zależy też od systemu - u mnie filmy, które pod 95/98 chodziły
spox, pod me potrafią rwać.
Pamięci też nie zaszkodzi dołożyć (zwłaszcza przy obecnych cenach).

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm