DVD Ricoh MP9120 i Pineer 105s albo 115

Autor: Pawej (gieldapw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 07:58:10 MET

Witam,
Przymierzam sie do zakupu napedu DVD, troche sobie o tym poczytalem i nie
moge sie zdecydowac. w zwiazku z tym pytanka:

1. czy naped Ricoh ktory jest jednoczesnie czytnikiem DVD/CD i nagrywarka
CDRW nie jest sprawdzianem porzekadla ze jesli cos jest do wszystkiego to
jest do niczego? Czy daje sobie rade zarowna z bezblednym i plynnym
odtwarzaniem plyt DVD jak i wszelkich rodzajow nagrywanych CDR/RW? A jak
nagrywanie? Czy nagrywa plyty 700mb? Po prostu chcialbym poznac opinie
uzytkownikow tego "combo"?

2. Napedy Pionner 105s, wiem ze cholernie glosno pracuja, czy rzeczywiscie
jest to tak uciazliwe bo zdaje sie poza tym naped jest naprawde super. Czy
typ 115 poza sposobem podawania plyty (tacka) rozni sie czyms od 105s? a
moze ciszej pracuje?

Z gory dzieki za odpowiedzi na moje pytanka,
pozdrowionka,

Pawej,
http://pawej.republika.pl
http://gieldapw.republika.pl