Re: Nadal szukam programu!

Autor: WitekS (witeksz8_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 08:10:41 MET

Cześć!
Użytkownik "Kobi" <kobikob_at_2com.pl>
napisał w wiadomości news:94fjoa$e5r$1_at_news.tpi.pl...

> Nadal szukam programu pod Windowsa 2000, ktory ukrywa foldery i cala ich
> zawartosc tak, ze nie sa widoczne w Windowsie. Program musi byc na haselko
> miec mozliwosc ukrycia kilku folderow jednoczesnie!
> Bardzo mi na tym zalezy, dlatego bardzo bymbyl wdzieczny gdyby ktos dal mi
> namiary na taki program.

Ja używam pod win9x programu Safehouse, który tworzy wirtualny dysk
z zastrzeżonymi katalogami. Żeby się do niego dostać musisz oczywiście
podać swoje hasło. Wirtualny dysk jest widoczny fizycznie w systemie
jako jeden duży plik z rozszeżeniem *.dsk. Po zalogowaniu masz po prostu
kolejną literę dysku na którym masz swoje katalogi.

NaRa
WitekS