Re: pad dysku?

Autor: Dziku (gicusso_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 23:54:51 MET

"heimdall" <heimdall_at_poczta.fm> wrote in message
> Dysk kumpla - Samsung 8,4
>
> Nie reaguje przy starcie kompa, po odpaleniu czystego dosa z dyskietki
> zauważyliśmy że nie ma jednej partycji (z trzech). Na partycji C: jest
> straszna kaszana pliki pozmieniały swoje nazwy, że ledwo można odczytać co
> tam było.
> Skandisk chce zmienić kopie2 "tablicy alokacji plików" na kopie1.
>
> co robić, naprawiać ? :-|

Naprawiać. Albo lepiej nie. Miałem podobną rzecz z moim Szamszungiem.
Naprawiłem raz, pomogło na dwa tygodnie. Naprawiłem drugi i znów dwa
tygodnie. Po trzecim razie miałem dość i poszedłem do serwisu. Dali nowy
dysk. Co prawda też Samsung, ale trochę inny model i od roku chodzi w kompie
brata, a ja sprawiłem sobie Seagatea.

--
Paweł Spychalski alias Dziku
http://gicusso.w.interia.pl