Re: DVD dekoder - help!!!

Autor: Al (allor_at_poland.com)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 09:28:40 MET

> Pecet ma 160 MB RAM. stery do dekodera mam najnowsze jakie dało się
> wyszarpać ze stron producenta, kombinowałem z wyłączaniem przerwań w BIOS.
> Co jeszcze mogę zrobić? Poratujcie bo mnie chyba krew zaleje!!! :(

U mnie bylo cos podobnego - wieszalo sie to czesto i to bez najmniejszego
konfliktu sprzetowego. Czasami chodzilo dluzej, czasami nawet wcale sie nie
wieszalo, choc jesli dzialalo cos jeszcze w tle, to pady byly nieuniknione.
I zmnienilo sie to dopiero po wymianie kosci pamieci (!). Tyle, ze ja mialem
ja puszczona na 100MHz, ale jak juz nic nie bedziesz w stanie wymyslic, to
tez sproboj.

Al