DVD dekoder - help!!!

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 00:19:14 MET

Od niedawna jestem szczęśliwym (?) posiadaczem dekodera MPEG Real Magic
Hollywood Plus. Problem polega na tym, że to cholerstwo wiesza system po nie
więcej niż pięciu minutach odtwarzania filmu - na sztywno, jedynym ratunkiem
jest sprzętowy reset. Na stronie producenta http://www.sigmadesigns.com
w poocy technicznej napisali, iż jest to wina konfliktu sprzętowego (IRQ) z
innym urządzeniem i żeby ustawiać przerwania ręcznie - a Device Manager mówi
mi, że wszystkie urządzenia są skonfigurowane prawidłowo i nie ma żadnych
konfliktów...
Mam następujące urządzenia:
Płyta - Abit BF6
Proc - Cel 533 nie kręcony
SVGA - TNT2 M64 - IRQ9
Sieć - 3Com 905B-TX - IRQ11
No i ten nieszczęsny dekoder - też IRQ11
Pecet ma 160 MB RAM. stery do dekodera mam najnowsze jakie dało się
wyszarpać ze stron producenta, kombinowałem z wyłączaniem przerwań w BIOS.
Co jeszcze mogę zrobić? Poratujcie bo mnie chyba krew zaleje!!! :(

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI