Re: NETIA i rachunek

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 20:57:20 MET

> nie chce zeby przychodzila mi umowa... uwazam ze jset gorsza od TP (choc
> szybsza).

Co do tej szybkości, to u mnie (Sopot) nie przekoczyła nigdy 26400bps...
Ale do rzeczy: z tego co pamiętam, to umowa nie będzie ważna, dopóki jej nie
podpiszesz i odeślesz. Jeżeli tego nie zrobisz, konto zostanie usunięte po
jakimś czasie (jeżeli byłoby inaczej, ktoś przecież mógłby się "dla zabawy"
zarejestrować za ciebie). Jeżeli chodzi o rachunki, to wcale nie jest tak
fajnie, że jak nie używasz, to przychodzi 0 zł :) Ja przez cały miesiąc nie
wykonałem ŻADNEGO połączenia, a rachunek za ten miesiąc opiewał na kwotę 36
zł :) Wzięli to sobie dosłownie z powietrza! Wysmarowałem oczywiście
odpowiednie pismo i wysłałem poleconym do Wa-wy, a tu parę dni później
(polecony musiał już dawno dojść) dzwoni do mnie facet i pyta się, dlaczegno
nie zapłaciłem rachunku, a jak powiedziałem, że dlatego, iż kwotę wzięli z
sufitu, to on się pyta, czy wysłałem reklamację. Teraz już wiem, co ludzie
mieli na myśli mówiąc, że w Netii jest jeden wielki bajzel.